Zdrava prehrana za izgubo odvečnih kilogramov

Ljudje smo si med seboj zelo različni.  Število obrokov, je pomembno pri pravilni metodi hujšanja. Telo potrebuje nenehen dotok hranilnih snovi v telo skozi celoten dan. Hranilne snovi zagotavljajo zadostno količino hranilnih snovi. Živčni sistem ter možgani potrebujejo za nemoteno delovanje glukozamin. Število obrokov, je potrebno razdeliti na več manjših. Izračunamo število potrebnih kalorij skozi dan, prilagodimo jih našit telesni aktivnosti.

Uravnoteženi obroki so ključni del zdrave prehrane. Pomanjkanje določenih hranilnih snovi (magnezij, železo…) lahko povzroči resne zdravstvene težave. Tem težavam se lahko izognemo z zadostnim vnosom hranilnih snovi v telo. Živila izbiramo glede na sezono. Izberemo hrano, katera je čim manj obdelana. Živila katera spadajo v kategorijo zdrave prehrane so predvsem sadje in zelenjava. Nepisano pravilo pravi, da mora biti krožnik čim bolj pisan. Tako bodo obroki še bolj privlačni in hranilno bogatejši. Raznolikost dosežemo z izbiro raznolikega sadja in zelenjave.

magnezij

Pospešite prebavo na naravni način

Na dan je potrebno popiti vsaj 2 litra vode. Velikokrat pozabimo na zadostno količino vode, katera lahko vodi do dehidracije. Za zadostno količino vode, lahko poskrbite tako, da imate vedno pri roki steklenico ali plastenko vode. Pri tem je potrebno paziti, da vodo pijete skozi celoten dan. Temperatura vode v poletnih mesecih, ne sme biti prenizka, saj lahko vodi do obolenj. K zmanjšanemu obsegu pasu, pripomore telesna aktivnost.

Pri povečani telesni aktivnosti je potrebno povečati količine vode. Na dan je potrebno vsaj 30 min gibanja. Za začetek potrebujete udobne tekaške ali pohodniške čevlje ter primerno športno opremo. Pri težjih fizičnih aktivnostih priporočamo, da v vodo dodate šumečo tableto magnezija. Magnezij zmanjša utrujenost po vadbi, ter pripomore k hitrejšemu okrevanju. O potrebnih količinah, si bolj podrobno preberite na spletu. Metabolizem lahko pospešite tudi z rednim ter kvalitetnim zajtrkom. Zdrav življenjski slog zahteva svoj čas. Pri zdravem načinu prehranjevanja je potrebno spremljati obnašanje telesa. Spremembe v življenjski slog je potrebno vnašati počasi.